Już
w najbliższy weekend (14-15 sierpnia) na katowickim Rynku odbędzie się Piknik
Sąsiedzki Supersamu. Wśród atrakcji przewidziano m.in. stoiska i food trucki z
przysmakami różnych kuchni oraz warsztaty i zabawy dla najmłodszych. Dwudniowe
wydarzenie jest kolejnym elementem strategii reklamowej Supersamu, a także
inauguracją wyjątkowego programu SUPERSTAR.
- Naczelną
ideą inicjatywy SUPERSTAR jest wyróżnienie przyszłych stałych klientów
Supersamu. Przynależność do tego elitarnego grona gwarantuje możliwość
korzystania z licznych atrakcji m.in. stałych zamkniętych
wyprzedaży, indywidualnych rabatów czy szczególnych przywilejów w centrum
handlowym. Dodatkowo każdy nowy uczestnik programu, który zarejestruje się na Pikniku
otrzyma pakiet powitalny z unikalnymi upominkami – zapewnia Michał
Świerczyński, Venture Partner, Head of Retail w Griffin Real Estate.
Aby
dołączyć do grona SUPERSTAR wystarczy przyjść na Piknik Sąsiedzki
Supersamu i zarejestrować na miejscu swój akces. Impreza obejmuje dwa dni:
·
14 sierpnia (piątek) od
12:00 do 19:00
·
15 sierpnia (sobota) od 9:00
do 17:00
W czerwcu ruszyła kampania
reklamowa katowickiego Supersamu. Za opracowanie strategii odpowiadała
krakowska Firma Reklamowa KUC. Głównym motywem
w kampanii są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki, a tym samym do dawnego obiektu Supersamu.
w kampanii są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki, a tym samym do dawnego obiektu Supersamu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz